tirsdag den 17. februar 2009
Har igen leget lidt med blogen
Så er der kommet lidt billeder af familien samt lidt diasshow fra de norske fjelde.
Abonner på:
Opslag (Atom)
Om min vej til at lave en blog, samt hvad det indebærer. Billedet her bagved er udsigten fra vores hytte i Heidal Norge.