tirsdag den 17. februar 2009

Har igen leget lidt med blogen

Så er der kommet lidt billeder af familien samt lidt diasshow fra de norske fjelde.

mandag den 16. februar 2009

Tja så venter jeg bare på den næste udfordring, mon den er på vej??

Faste læsere