tirsdag den 19. maj 2009

Han er da god
når vi ikke selv kan, så går det vel.
Den er bare så god, håber det virker

netlydbog

Ja så lykkedes det også at få gang i netlydbogen, egentlig ganske simpel, men alt er jo nemt når man kan det.
Fik også puttet Mads og Monopolet ind på min lille Zen jo jo nu kører det bare, så kan den næste "ting" bare komme, jeg er klar.

torsdag den 7. maj 2009

Zen Zen

Ja så fik jeg gang i min Zen, er rigtig smart ting, Meeeeen min Zen og lydbogen vil ikke helt arbejde sammen, så jeg må lige igang med noget overtalelse, så må vi se hvordan det går.

Faste læsere