Han er da god
når vi ikke selv kan, så går det vel.
tirsdag den 19. maj 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Om min vej til at lave en blog, samt hvad det indebærer. Billedet her bagved er udsigten fra vores hytte i Heidal Norge.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar