Syntes efterhånden, det her med de 10 ting bliver merer og mere anvendeligt, syndet det er spændende at gå på opdagelse i it-universet.
torsdag den 4. juni 2009
tirsdag den 19. maj 2009
netlydbog
Ja så lykkedes det også at få gang i netlydbogen, egentlig ganske simpel, men alt er jo nemt når man kan det.
Fik også puttet Mads og Monopolet ind på min lille Zen jo jo nu kører det bare, så kan den næste "ting" bare komme, jeg er klar.
Fik også puttet Mads og Monopolet ind på min lille Zen jo jo nu kører det bare, så kan den næste "ting" bare komme, jeg er klar.
torsdag den 7. maj 2009
Zen Zen
Ja så fik jeg gang i min Zen, er rigtig smart ting, Meeeeen min Zen og lydbogen vil ikke helt arbejde sammen, så jeg må lige igang med noget overtalelse, så må vi se hvordan det går.
tirsdag den 17. februar 2009
Har igen leget lidt med blogen
Så er der kommet lidt billeder af familien samt lidt diasshow fra de norske fjelde.
Abonner på:
Opslag (Atom)