torsdag den 4. juni 2009

Syntes efterhånden, det her med de 10...

Syntes efterhånden, det her med de 10 ting bliver merer og mere anvendeligt, syndet det er spændende at gå på opdagelse i it-universet.

Det her

Det her Docs er nu meget smart, super anvendeligt

tirsdag den 19. maj 2009

Han er da god
når vi ikke selv kan, så går det vel.
Den er bare så god, håber det virker

netlydbog

Ja så lykkedes det også at få gang i netlydbogen, egentlig ganske simpel, men alt er jo nemt når man kan det.
Fik også puttet Mads og Monopolet ind på min lille Zen jo jo nu kører det bare, så kan den næste "ting" bare komme, jeg er klar.

torsdag den 7. maj 2009

Zen Zen

Ja så fik jeg gang i min Zen, er rigtig smart ting, Meeeeen min Zen og lydbogen vil ikke helt arbejde sammen, så jeg må lige igang med noget overtalelse, så må vi se hvordan det går.

tirsdag den 17. februar 2009

Har igen leget lidt med blogen

Så er der kommet lidt billeder af familien samt lidt diasshow fra de norske fjelde.

mandag den 16. februar 2009

Tja så venter jeg bare på den næste udfordring, mon den er på vej??

fredag den 30. januar 2009

Alt begyndelse er svær

Ja så er jeg kommer igang, meeeen ting tager tid
og alt begyndelse er svær

Faste læsere