Om min vej til at lave en blog, samt hvad det indebærer.
Billedet her bagved er udsigten fra vores hytte i Heidal Norge.
torsdag den 7. maj 2009
Zen Zen
Ja så fik jeg gang i min Zen, er rigtig smart ting, Meeeeen min Zen og lydbogen vil ikke helt arbejde sammen, så jeg må lige igang med noget overtalelse, så må vi se hvordan det går.
Bor i Vinderup sammen med min mand og vores to fælles børn. Arbejder på Holstebro bibliotek og er cafee medarbejder ved Holstebro kommunale ungdomsskole.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar