torsdag den 7. maj 2009

Zen Zen

Ja så fik jeg gang i min Zen, er rigtig smart ting, Meeeeen min Zen og lydbogen vil ikke helt arbejde sammen, så jeg må lige igang med noget overtalelse, så må vi se hvordan det går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere