Ja så lykkedes det også at få gang i netlydbogen, egentlig ganske simpel, men alt er jo nemt når man kan det.
Fik også puttet Mads og Monopolet ind på min lille Zen jo jo nu kører det bare, så kan den næste "ting" bare komme, jeg er klar.
tirsdag den 19. maj 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar