tirsdag den 19. maj 2009

netlydbog

Ja så lykkedes det også at få gang i netlydbogen, egentlig ganske simpel, men alt er jo nemt når man kan det.
Fik også puttet Mads og Monopolet ind på min lille Zen jo jo nu kører det bare, så kan den næste "ting" bare komme, jeg er klar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere