Ja så er jeg kommer igang, meeeen ting tager tid
og alt begyndelse er svær
fredag den 30. januar 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Om min vej til at lave en blog, samt hvad det indebærer. Billedet her bagved er udsigten fra vores hytte i Heidal Norge.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar