tirsdag den 17. februar 2009

Har igen leget lidt med blogen

Så er der kommet lidt billeder af familien samt lidt diasshow fra de norske fjelde.

2 kommentarer:

  1. Nøj, hvor er det et flot diasshow du har lagt ind. Det må du vist lige vise mig, hvordan man gør

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er din blog fin - og skønne billeder (diasshow) som gør din blog mere personlig og levende :o)

    SvarSlet

Faste læsere